vineri, 20 ianuarie 2012

VREAU SĂ MĂ BUCUR DE COPIII MEI


VREAU SĂ MĂ BUCUR DE COPIII MEI
Henry Brandt, Kerry Skinner

Editura Samuel
Pret 13 Ron
Comanda Aici!


Descrierea cărţii

Maturizarea părinţilor este tot aşa de importantă ca şi creşterea fizică, mentală şi spirituală a copiilor.
Toate formele de disciplină ar trebui să aibă ca temelie dragostea.

Limitele oferă siguranţă atât copiilor cât şi părinţilor.

Le facem copiilor noştri o mare favoare dacă îi ajutăm să înţeleagă că sunt consecinţe pentru faptele lor... bune şi rele.

Cuprins
Cuvânt înainte
Prefaţă

Creşte împreună cu copiii tăi
Relaxează-te şi distrează-te
Eu nu mă bucur încă!
Parteneri, nu duşmani!
Mama - doamna vicepreşedinte executiv
Temelia disciplinei - dragoste şi pedeapsă
Disciplina implică stabilirea unor limite
Disciplina implică ajutor
Tratarea împotrivirii
Supravegherea
Adevărul despre consecinţe
Treisprezece... pentru părinţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu